Opis Bloga

Clarissa Fray, zwykła przyziemna jakby się wydało na pierwszy rzut oka. Będzie zmuszona borykać się z trudnościami, które wkroczą w jej życie niespodziewanie. Będzie musiała się przyzwyczaić do tego kim jest.

czwartek, 20 listopada 2014

KONIEC

Przepraszam wszystkich, którzy czytali i komentowali. Dziękuję wam i cieszę się,
że wam się podobało :)
Postanowiłam, że zakończę tego bloga, bo nie mam pomysłów 
i nie ma sensu pisać dla 4 osób. 
Możliwe, że bd pisała kolejnego fanfika, ale tym razem o One Direction.

Może jeszcze kiedyś wrócę do tego fanfika, ale nie obiecuję.

3 komentarze:

  1. Jeju, szkoda... Rozumiem jeśli nie masz już pomysłów, no ale spróbuj to chociaż... jakoś zakończyć <3 Ostatni rozdział był super cudowny <333 Pozdrawiam i już tęsknie !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem cię , ale tak jak koleżanka napisała przynajmniej skończ Epilogiem !!! Prosze, ja tam kocham twoje opowiadanie jak każde inne bo wszystkie są świetne (boże jak ja wam zazdroszcze ) już tęsknie za rwoim opowiadaniem !!!
    /Rose

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko nie to po części cię rozumiem ale normalnie zakochałam się w twoim blogu w twoich opowiadaniach i mam nadzieje że kiedyś do nas wrócisz bo naprawdę piszesz świetnie.
    Twoje rozdziały były boskie,cudowne, niepowtarzalne, nieziemskie i naprawdę będę bardzo tęskniła :***
    Koffam cb i tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń

Shoutbox